.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی خواستار تجلیل از نانوایی های برتر شد

استاندار مازندران خواست تا به منظور تشویق نانوایی ها در جهت پخت نان کیفی، طی ویژه برنامه ای در ایام دهه فجر امسال از خبازان موفق و برتر استان تجلیل بعمل آید.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در جلسه ستاد تعزیرات آرد و نان استان با اشاره به تاثیر بسزای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در اصلاح الگوی مصرف نان، گفت: درحال حاضر با گذشت تنها یک ماه از اجرای این قانون، زود است که در مورد کیفیت نان قضاوت شود اما همه تلاش ها باید به سمت کیفی شدن آن برود.
وی از شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور خواست تا پیشنهاد ایجاد مجتمع های خبازی را با جدیت پی گیری نماید.
طاهایی با اشاره به در نظر گرفتن مشوق های لازم برای افزایش سطح کیفی پخت نان در استان، اظهار داشت: دستگاه های ذی ربط از واحدهای خبازی و کارخانجات تولید آرد که محصولات کیفی به مردم عرضه می کنند تقدیر نموده و آنها را به رسانه ها معرفی کنند.
استاندار مازندران هم چنین از دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری خواست تا بازرسی های مکرر را ظرف یک ماه از همه واحدهای نانوایی استان بعمل آورند.
ولی الله فرزانه، معاون برنامه ریزی استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تاکنون از ۳۷۰۸ واحد خبازی در استان بازرسی انجام شده است.
فرزانه بیان داشت: پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ضایعات بخش نان بسیار زیاد بوده که با اجرای این قانون در حال حاضر وضعیت رو به بهبود است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.